Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

ska verkligen jag!?

Kategori: Allmänt

jävlar! 
Guess what!
JAG har käkat oliver i pajj. Asså JAG olivhataren numero uno - har gluffsat i mej OLIVER! Nämen jag tror inte ni förstår hur stort detta e. Jag aaaaaaavskyr oliver men igår blev jag bjuden på middag av en vän, en vegetarisk pajj med ägg, oliver, tomater, basilika, mjölk. mmm! OCH dessutom en god torr cider till.
 
Jag kunde knappt tro mina egna smaklökar när jag kände att det var ju GOTT med svarta oliver (utan kärner) inbakad i pajjen. Sjukt gott! Vi börja skämta om att jag kanske börjar konvertera till Olivismen. Ska verkligen jag göra de!? Ja kanske! Om de smakar såhär mumsigt i pajj så kan allt ske! 
 
Förövrigt så ere så skönt att få ventilera intellektet hos kloka och trevliga personer. Sköna samtal om Sigge Freud, skola och hur vi människer e mot varann.
 
Imorn blir det lunch med piff&puff, ja dem kan verkligen vara som två små sköna ekorrar. 
 
Men det bästa av allt, Min ikon, min hjältinna Gudrun Schyman ger sej in mer i politiken. Fantastiska nyheter! 
 
Respekt!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: