Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

4 episka citat från min goda vän

Kategori: Allmänt

"vad hände med Mel Gibson egentligen? varför kan han inte vara som i Braveheart? nu e han ju inte det och jag vet inte hur jag ska kunna föröka mej???" - vi satt i telefon och hen åma sig om att hen ville hitta en najjs kille men inga fanns ju som Mel Gibson i Braveheart ,jag garva i en tre-kvart!
 
"vill du ha ett tips? okej, ha aldrig en relation när du e förstoppad, det e inge bra, DU mår inte bra av det. TRO MEJ" - vi satt i telefon och hen berätta att hen hade mått dåligt i magen ett längre tag och ville ge mej ett tips. jag garva så jag nästan fick en tår på kinden!
 
"wow, asså han e så så..wow! vilken man!!! jag gillar honom SÅ MYCKET, han e som simba i lejonkungen, ja, han e ..han e MANNEN PÅ SAVANNEN! yeah, fett snyggt det lät" - När min vän precis hade träffat sin nuvarande partner och försökte förklara för mej på fik hur hen kände. Båda vi garva!
 
"vad e det som e skönt med skönheten? egentligen asså. VAD e SKÖNT med SKÖNHETEN?" - plats: donken. samtal: filosofisk och djuuup. jag: Lolade hela tiden. Men det fanns nått intellektuellt över hela detta. 
 
Min älskade skönaste vän!!! ett garv kan en alltid räkna med och intressanta samtal. Gigantisk kärlek till dej, och nu e du bortrest med din partner och firar nyår i ett annat land. ja, ni får ha det TOPPEN!
 
<3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: