Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

guu vad marigt

Kategori: Allmänt

Sitter och försöker klämma till med en dikt eller text som jag ska läsa upp om nåra dagar på skolan (för alla i skolan!)
 
DET E SVÅRT.
 
Jag brukar ha lätt att formulera mig men nu står det still. Bör nog vila lite och sen kommer det av sig själv. Så brukar det vara.
 
Annars då? jo piss patriarkatets avkomma rasisterna i riksdagen skämmer som vanligt ut mänskligtheten och piss rassarna på nätet hatar som vanligt människor. Men femmisarna hörs och märks alltmer. Tack och lov, annars hade jag gått till graven för länge sen!
 
Något positivt iaf var manifestationen igår Mot Mäns våld mot kvinnor. Det gäller att understryka män här. Vi verkar tala om alla grupper i samhället förutom just män så. ja. 
 
Nää, vila och sen kommer jag på en dikt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: