Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

"hallå din halvdankande .."

Kategori: Allmänt

Det ringer, kl e 23.54 lördagkväll/natt och jag ligger tryggt och sover i sängen. Vaknar av ljudet och ser att det e ett nummer jag inte känner igen (Å NEJ, avskyr sånt! kanske har en polare skadat sej och håller på att dö och fått låna en främlings telefon och ringer mej???) Beslutar mej för att svara.
 
- hrm..ja hallå
- hallå din halvdankande anarkist! Hur lever skitlivet?
jaha, e det du. Jorå, ligger i sängen och sover & dessutom blivit medborgare på heltid nu och duktigt står och hänger på MR dagarna numera än dina pissgator på söder.
- ja ja ja jag kan tänka mej det, skaru inteee komma ut rååå, fan göru sääängen!? 
-  som sagt, jag e medborgare på heltid numera så jag knegar imorn och kan därför icke vara ute och förstöra mina (få pyttesmå) hjärnceller som jag har kvar. En annan gång, jag lovar.
- ameh jag som eee i ståkkålm nu juu, Vi måste tugga om hur vi ska ta över världen. *råflabbar hysteriskt*
- jo ja, jo men de ska vi, vi hörs och ses, måste verkligen sova nu. 
- come on! na nanaa känner du iiiigäään låten? come on Elieen, det e med the cure *hör hur min vän försöker sjunga men allt låter tondövt*
- Nej, de e INTE the cure, vi har ju redan diskuterat detta förut. Dom låter som the cure men de e inte the Cure. 
- JOHO! 
- NÄHÄ!
-JOHO!!
men neeeeeeeeeeej! ¤#¤%&/()(/&%#", 
-ahahahaha alltid skönt att höra din ljuva röst. äh måste lägga på nu, chasse håller på att beställer fel bärs till mej, jag sa faktiskt st.adams INTE kilkenny! hörs! 
 
jag hör hur min vän inte lägger på luren direkt eller ja, hen tror väl att hen lagt på luren men fyllans fingrar e inte de allra fokuserade och hör sen hur hen skäller ut någon stackars chasse för att ha köpt fel bärs sen hör jag hen råflabba åt nått foto på facebook som hen laddat upp "deee ser ut som jag fått ett bord i ansikteeet" hör jag i luren. Jag lägger på luren. Stackars chasse och stackars bordet..!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    hahahaha!

    2013-11-18 | 16:29:09
  • the cure säger:

    men va fan! Det låter ju som The Cure!!!
    hahaha <3

    2013-11-20 | 20:19:47

Kommentera inlägget här: