Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

yes, jag e syndig

Kategori: Allmänt

om Gud fanns och hela det där drabblet om dödssynderna så skulle jag vara en av de största huvudrolls-synderna. Frosseri.
 
yepp, som jag har frossat i varmrökt lax och chokladpraliner de senaste dagarna, en rund tryffelboll med tunn hård yta med vitchoklad och sen när du biter lite strött i den så går det sönder och inne e det krämig ljus chokladmousse med mild smak av konjak i, nom nom nom!!! så gott!
 
förövrigt så har hela min klass och jag idag samlat ihop filtar, kläder och hygienatriklar som vi ska ut med imorn på stan och dela ut till människer som behöver. 
Tänker på en god vän till mej som e engagerad i stockholms soppkök, som då och då samlar ihop folk och mat/kläder & går sedan ut på stan för att möta folk och dela ut det till behövande. Jag e så jäkla glad över att ha så sjyssta typer i mitt liv som bryr sej på det sättet. Engagemang tar sej i uttryck på olika sätt och en behöver inte vara engagerad på just det viset men jag tycker det e så jäkla fint att jag har vänner som aktivt gör val i sina liv för att påverka för att andra ska ha det lite bättre i deras. *stolt över mina vänner*
 
och GLÖM INTE!!! På lördag ere demostration mot rasism, kl 15.00 i slussen ska alla vi ses, alla vi som vet att ett jämlikt samhälle e det bästa. vi krossar rasismen med solidaritet, Vi ses där!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: