Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

alkis citat

Kategori: Allmänt

"DEEE EE KÖÖÖRT hahahaha" och en slemmig skön tisdagshosta dyker upp efter den käcka meningen sen hörde en ölburken öppnas.
 
Klockan e 08.03 och jag står ihopklämd på min buss, varenda kotte som bor i mitt område har knugglat sej in och där står vi, allesammans, närkontakt av den tredje graden, packade sillar med feta vinterjackor dessutom som små barn nästan kvävs av på bussen, dom lixom bara försvinner in i jackan. Stackare!
Pendeln funkade ju inte så alla mosade in sej på en och samma buss. Tror att bussen tar ungefär 32 personer, vi var typ 332 pers..
 
och jag håller med alkisen, Det e kört.Det var kört även när jag skulel hem från skolan. Men tack och lov stod jag inte på en svettig buss med en främlings armhåla vid snoken, utan helt öde och tom på Älvsjö station. Vart tog alla vägen???
 
Nu blir det Thåström & Imperiet, sån musik som ingen kan tröttna på! mmm
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: