Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

känslan

Kategori: Allmänt

ja känslan när du vet att du bara har en cigg kvar och du försöker göra allt för att spara på den. Jag som alltid tyckt jag har sån bra framförhållning...
 
Sitter och läser en massa skit på nätet och tidningar, allt från SDare påstår (som vanligt) att det e invandrare som våldtar våra "svenska" kvinnor till att nån galen brud vill ha hjälp med att bevara flatlössen. 
Asså, jag orkar inte!
 
Vad e det för fel i folks skallar?? Jag skiter väl i om det e en invandrarsnubbe som våldtar eller en svensk snubbe som våldtar, snubbar i huvudtaget ska inte VÅLTDA. Jävla missfoster.
Och VEM ere som vill kämpa för flatlössen framtid?! VA E det HÄR? Bort med skiten, det e väl bara bra. Jizez
 
Måste dock rekommendera en film som alla bör se, Den heter "4 år till" med två av mina favvosar, Björn Kjellman och Eric Ericsson. Det handlar om en folkpartistledare(kjellman) som e gift med sin folkpartistfru(tova magnusson-norling) men han faller handlöst förälskad i en sosse (Ericsson) och man får följa deras hahaha roliga och lite småtunga kamp tillsammans. Den e kanonbra, politikskämt och roliga ögonblick, Jag har tillåmed köpt den, för att vissa filmer måste man bara ha. 
 
Tänk att man kan hitta vad som helst på youtube. Just nu spelar jag två timmar ren mozartmusik. hahaha de eeekar i hela huset. Lovely!
 
men låten som ekat i mitt huvud sen jag vaknat e endå sex pistols Submission. ren kärlek
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: