Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

vadå, ska NI DRA NU?

Kategori: Allmänt

jajamen. Nu e den stora dagen här. MÅNDAG. Måndagen som jag fruktat länge nu.
Min bästa vän och hennes man, ska resa jorden runt. Dom kommer hem om nåra år, kanske tidigare beroende på om en sak inträffar nästa år meeen annars om nåra år. 
Hjälp.
Vi brukar ju ses hela tiden och nu ska vi inte det. 
"Har ni tänkt på allt, vaccinationer, skydd, cash, nummer till polisen i varje land ni besöker, hur får man tag i er? eller hur visar ni att ni lever? vart ska ni sova?" jorå, alla frågor e ställda och alla svar har jag fått. Det var bra svar.
 
Men, jag kommer ju inte få träffa dom på jätte jätte jätte jätte jätte JÄTTELÄNGE. Hur kommer jag klara det? förhoppningsvis bra för jag har lika nära och fina vänner kvar i detta långa spinkiga land. Men endå, Frågan e om jag längtar efter dom redan nu eller redan saknar dom?
 
oavsett. Önskar all välfärd och lycka <3
 
 
pirrigt
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: