Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

lord

Kategori: Allmänt

finns det nått smaskigare än att trycka i sej xtra salta kalla kräftstjärtar en sen söndagkväll? I DONT THINK SO!
 
rabbaraabbadaaaamn!
 
plus att jag har fått nån slags ögoninflammation, "kan vara nå fel på din regnbågshinna" sa läkarn, så tidigt imorn ska jag in till akuten. jag ser ju inte gullig direkt. Varenda blodkärl i vänster öga e mosad. så...men jag ska på regnbågsfest iveckan (PRIDE, LOVE) och vad passar bättre än att då ha en regnbågshinna som e xtra röd =D
 
V ses på kärlekens gator iveckan!
 
 
 
 

Kommentarer

  • majken säger:

    Önskar du kunde se att även djur har rättigheter...

    Svar: Djurrättsfrågor e lika viktiga som mänskliga rättsfrågor. Vi måste behandla våra djur och miljö mycket bättre! Hur vi behandlar våra djur skiner igenom hur vi behandlar oss. Det e bra Majken om du tar ställning på ditt sätt, så tar jag ställning på mitt sätt.
    Bönan

    2013-07-31 | 08:20:43

Kommentera inlägget här: