Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

Inatt jag drömde något som

Kategori: Allmänt

jag aldrig drömt förut, jag drömde det var fred på jord och alla krig var slut.
 
Vikken naiv typ den där taube va säger min polare.
Ja. Kanske det. kanske inte. Låter enkelt när han sjunger om det iaf.
 
Sen började vi tala om tyngre saker än krig, vi börja snacka om saltlakris i choklad. Vilket jag e vanligtvis för men allt beror på chokladen. Måste vara bra choklad!
 
Å nej! jag kom på nu att jag kan ju inte ses och sitta på pubb imorn och öla. Jag måste se fotbollen! Fan vad synd. Vi e så grymma, vi vann med 5-0 mot finland i helgen och nu på tisdag möter vi Italien. Jag säger bara Nilla Fischer <3
 
Jag längtar tillbaka till OS. Inte för jag var med i OS ( hahaha roooligt de hade vart) utan kolla på OS. OS e guldvärt. Fatta vilka kämpar som sliter och har övat hela sitt liv inom en gren. wow. UltraMänniskor.
 
Idag har mina vänner varit borta i en vecka. Dom har haft kul i Holland, nu e dom i Frankrike.
 
<3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: