Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

dåliga listan

Kategori: Allmänt

1.Städa. Finns det nått tråkigare? vet att farmor brukar säga "det e ju kul att gå runt och småstäda och pyssla" och den där babbsan eller lill-babs, ni vet hon som sjunger eeeru käär i mej ännu klas-gööran, haaar du kvaar dina känsler för meeiiij. Hon har oxå uttalat sej att det e kul att städa. Att det skulle ge nått slags ro i själen... Jag vet ju inte vad dom pratar om såklart. SKITTRIST. och idag har jag städat i flera timmar. Känns som livet tagit slut
 
2.Hundar som aldrig slutar skälla. VARFÖR LYSSNAR DOM INTE? jag har ju sagt åt dom flera miljoner gånger, dom har slutat respektera mej, jahapp. Tillåmed hundarna ger upp på en. 
 
3.spindlarna anfaller. Nu när det e sommar så kommer dom fram, tripp trapp BU! stor grå eller svart hårig äcklig demonisk jävel med mer än två ögon som glor på en, hundra ben som knallar runt, blixtstilla står dom sen springer dom fooooort över golvet. die mutha fukka!
 
4. folk som står på spindlarnas sida. Vad E det för FEL på folk?! Huuuuur kan man inte vilja mosa eller mörda en spindel som attackerar? det e ju ett hot! Nä istället får man då höra  "har du tänk hur spindeln mår?" eller de klassiska "nää men skulle du vilja bli dödad så?" Döda bara äckel håriga demonen, för annars kommer den ju tillbaka! 
 
5.värmen. Jag vet att jag e fett opopulär nu men sommar- kvavt, svett, fukt, värme. Nää det e inget för mej. Det e jobbigt.. ATT ANDAS tillåmed. Sommarn e oskön på så många sätt och vis. Längtar till höst och vinter.
 
6.Bärs. hej kissblåsa varje minut.
 
7.kaffe. hej kissblåsa varje minut
 
8.kränkta sura killar / hatarna. dra åt helvete
 
9.kladdkaka. Står det att det e kladdkaka, då ska det VARA kladdkaka oxå. Inte okladdkaka (kladdkaka-lover)
 
10.skräckfilmer. nej det e inte bra. usch 
 
11. matlagning/köket. Nånting händer inom mej när det kommer till matlaging och kök. Jag får dåliga vibbar direkt. Det e såå tråkigt med mat, gillar att äta god mat men att stå och koka, steka, hacka, ja hela den grejjen e skit. Det finns ingen omsorg i mej whats so ever när det kommer till mat och stå inne i ett kök. Man kan se det på mej, jag ser helt vilsen ut...som om jag kommit fel. "hallå, kan nån hjälpa eller guida mej härifrån, jag har hamnat fel..hallå?" true story
 
Nu står det här inte rankat, fast det kanske ser ut så, men det e inte så. Utan huller om buller., asså det kommer komma en bra lista inom snar framtid. 
 
Suuuck, kom på att jag la ju in tvätt för nåra timmar sen. ååå neeej, nu måste jag hålla på med det oxå. Så tråkigt. så trist men tyvärr så nödvändigt.
 
 
 

Kommentarer

  • Niklas säger:

    haha! "hej kissblåsa"

    Svar: yepp ;)
    Bönan

    2013-07-14 | 00:56:41

Kommentera inlägget här: