Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

rebell mot rebellerna

Kategori: Allmänt

Tydligen har folk missuppfattat mej, folk tror jag hatar alla hjärtans dag. va? varför skulle jag?
det e kommersiellt och blaskigt. Nä nä vänta lite nu va, De som hatar alla hjärtans dag e oftast dem som oxå hatar julen. mhmm! jag ser en röd tråd här
 
Det e mer kommersiellt att vara emot julen och alla hjärtans dag än att vara för, om vi nu ska dra in det kommersiella. Trender vettni, usch, de gillar jag inte. Jag menar, allllllla ska ju nu gå runt å hata alla hjärtans dag och julen, vaaarje år. Guu vad tröttsamt. "våga ha alla hjärtans dag varje dag istället" säger alla hjätans dag motståndarna. ähh, JA, det har jag oxå, jag tycker det e skönt me en dag vi uppmärksammar när vi endå har det VARJE dag. Ska vi lägga tid och energi på nått så lägg det på varför vi gör nedskärningar inom vården, eller ifrågasätt militären i syrien. Nää men när vi ska hylla varanns kärlekar, då blir vi gnälliga. ere inte jantelagen som dyker in här nu?
 
Alla hjärtans dag, jag älskar alla hjärtans dag och julen (som ni kanske hajjat) det som e trist bara e att de e hetrofixerat (som de allt annat) tjej + kille = hjärta. Asså, hallå, nu ska vi hylla våra sanna hjältar, våra sanna kärlekar här...våra vänner!!! Personer som vi känt i flera år, fortfarande har god kontakt med och gillar att umgås med. Det e kärlekar att hylla de! och ska det vara nån sexuell vidd av det så ska de vara homofixerat, klarar inte av att de hetro överallt. ibland kan hetro vara en sån onödig norm.
 
Det e ju det som alla hjärtans dag går ut på va. vännerna i första prio! Iaf för mej. Men, imorse så knacka de på dörren, jag e hemma idag från kursen eftersom jag känner mej hängig, så jag luffsar ju omkring hemma , ser ut som döden och ögonringarna svänger glatt nere vid munnen, joo men det knackar på dörrn och jag öppnar och de står en kille och frågar om jag heter det jag heter och jag svarar JA och då tar han i å sjunger ebba gröns låt Flyktsoda på DANSKA!
 
Han står och sjunger i tie minuter och smajlar på stressigt, oh my GOD! jag flabbar nästan ihjäl mej och håller handen för munnen, vill inte visa mina skrotiga gula kaffetänder. Kan ju faktsikt skrämma iväg pojken.. sen e han klar å hälsar att det var ett sångogram från en halvadansk jättesöt kille.
 
SNACKA OM FÖRVÅNAD!
 
hahaha tuppar av att ens tänka påre.
 
joo men de var kul fast jag gillar inte överaskingar. e fortfarande i chock. ooom jag ska vara ärlig.
 
Nåväl, glad alla hjärtans på ni som inte näthatar, utan nätälskar och tänk på individer som står er nära. Vad skulle ni göra utan dem i ert liv? Uppmärksamma och uppskatta.
 
Kärlek!
 
p.s
å när jag skriver hetrofixerat å att de en onödig norm, e för att det E det. Det e så ojämställdt mellan sexuella läggningar så jag blir galen. Betyder inte att jag vill avskaffa den hetroseuella normen, utan bara att den gör plats för våra andra medmännsiker med andra läggningar. Länge leve olikhet!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: