Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

in the name of

Kategori: Allmänt

MISÄR! 
vilken söndag, vilket helvete!
No more ska jag må såhär uselt. Piloduck e inte att leka med asså.
 

Hahaha men helt fantatsiskt kul måste jag medge, värdinnan hade sagt till oss festprissar innan vi kom över att det blir en LUGN kväll, bara lite lätt förhäng innan utgång. TJENA!!! Det blev dansuppvisningar, konserter och miljoner applåder till skickligt dansfolk varvat med en grogg hit och en grogg dit. Champagnen flöööda och garven mellan samtalen blev allt större och större. Helsoft kväll och till och med värdinnans kissemiss bjöd på en liten fräsig uppvisning. Alkoholen i min kattskräck blev mild så jag var inte alls skraj, kissemissen var ganska söt faktiskt. Gulliga tassar, som små bebiskuddar. 
 
ja jösses amalia, konstatera med polarn att vi fick nostalgi när vi satt ihoptryckta i den mjuka soffan, back in the days när folk hade hemmafester då man var 16 så hängde man ju så. Än en gång kom vemodskänslan fram. Grymt kul och ganska charmigt.
 
Charmigt på lördan, misäääär på söndan. 
 
hjälp..!
 
Måndag idag och jag mår relativt bra. Den söta halvdansken har börjar skina lite men har det endå svårt och jag ska käka min första pepparkaka nu.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: