Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

polis

Kategori: Allmänt

fick brev idag, ett kuvert, avsändare "en polis" shit tänker jag, vafan har jag gjort?!
ere demostrationen jag var på förrförra veckan, som spåra ur lite eller ere för att jag kastar fimpar på fel ställen? (JA de finns snutar som går runt å spanar på sånt) eller ere hmm att jag..ehm kanske kalla en snut för korkskalle i somras? ja listan kan bli lång på mina grova brott och med darrande fingrar och klumpen i halsen öppnade jag kuveret och fick se ett bedårande julkort med en tomte, två renar och mysiga ljuslykter på, det e från Gunvaldina som önskar mej en god jul och gott nytt år.
 
åååå!! mitt hjärta gjorde kullerbytta hundra gånger och jag log så mycket så jag har nu kramp i hela fejjan. 
 
God Jul till dej min goda vän.. lill-snuten.
Och ett gott nytt år blir det oxå. En era slutar på fredag och en ny börjar på lördag, nyare tider väntas och bättre, mer insiktfullare förhoppningsvis..om jag får lov att vara lite Di Leva själv. Länge Leve Livet och döden och allt där mitten och utanför.
 
Eftersom jag e en julnörd (läs: julnazist) av allra högsta rang så ska jag nu strax lägga på den allra sista grejjen på julgranen, En ängel som håller en glittrig stjärna! oohh de e såå fiiint! och ingen INGEN får förstöra
Det här ska bli perfekt, inge trams å fån utan ren och vacker jul. 
 
hahaha inte nog me det, har gått så långt att jag till och med sistter å glor på Ernst Julmys på tv. jaaa, im just saying. 
 
mmm god jul!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: