Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

min lilla lista

Kategori: Allmänt

OM jag fick bestämma helt och hållet över vilka svenska artister jag skulle se i nästa omgång för Så Mycket Bättre så skulle jag välja..ja snacka om naiv ! hälften av dessa skulle nog aldrig äns tänka tanken att vara med..
 
 Kajsa Grytt
Joakim Thåström
Lars Demian
Stefan Sundström
Robyn
Lars Winnerbäck
Lisa Ekdahl
 
jag vet, lite muppigt att skriva om detta men jag e annars pront principfast över att dagens mediaprogram e skit och jag total vägrar stödja denna kulturförnedrande marknad med mina tittarsiffrer men ett program som e värdigt enligt mej, det e Så Mycket Bättre.
Finns ingen slibbig dold agenda (än sålänge) och ingen falsk marknadsföring, utan ett riktigt ärligt sångprogram, där olika artister sitter och samtalar och sjunger för varann, det e ett slags hyllningstv med andra ord, och det tycker jag e toppen. Känns ödmjukt och uppriktigt. Jag blir riktigt road och varm i kroppen av att glo på det. Jag applåderar stolt över detta magnefika program. Och förvånad över att jag kan tycka så mycket om det..!
 
Och i årets Så Mycket Bättre så gillade jag Olle Ljungström allra mest, vart jävligt förvånad att snubben ställde upp, trodde först att han skulle göra en Thåström och inte vilja vara med. Meeen icke sa nicke! medverkat har han!
 
Så nu har musiknörden i mej fått säga sitt. 
 
over and out
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Thåström skulle aldrig vara med... tyvärr
    Kajsa Grytt kanske, skulle vara jäkligt kul

    Svar: nej detta var en personlig jag hoppas- innerligt- fast -vet -att -vissa -aldrig -skulle- vara- med - lista, thåström bara vet man inte vill va med. kajsa Grytt vore jävligt kul att se ja!
    Bönan

    2012-12-30 | 19:48:46

Kommentera inlägget här: