Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

fnissar varmt

Kategori: Allmänt

Sitter och babblar i telefon med en bästa vän och vi babblar på om allt möjligt, sen så kan vi båda bara stanna upp mitt i samtalet och råflabba åt varann, våra läten och små ordvitsar som vi tycker vi e så hiimla smart ass me drunknar i våra tjocka garv, hahaha. 
Det e det skönaste ibland, att få fnissa varmt tillsammans med en god vän. Sen efter samtalet gå och leta rätt på den där goda belgiska choklanden man lagt nånstans, bryta en bit av kakan och njuuta, 37 sekunder senare, hela kakan slut. Varför så glupsk?
 
vänlighet föder vänlighet, att kunna behålla sina vänner e en större konst än att vinna dem, sägs det. Tänk att jag har vänner sen 18 år tillbaka som fortfarande finns vid min sida. Har snackat om det förut och jag snackar om det igen, man ska vårda det man har. 
 
Det bästa av allt e skratten, dem där jävla sköna skratten man endast upplever med jävligt sköna vänner!
 

Det var en kvart sen vi babbla i telefon och jag fnissar fortfarande
 
 
 

sjusnårets låt e Eldkvarns "skydd av mörkret"
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: