Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

dunder å brak!

Kategori: Allmänt

hej å hååå 
varför gick julafton så fort? Längtar till nästa julafton redan. SNYFT!
 
Men ikväll blir det pimpade groggar och varma tjocktröjer i söders sköna sköte. Vi ska skåla lite för julens sista tid detta år. Jag har lycktas smugga me mej ena bästisen till partyt, hon lär dricka vin (för hon e ju så fin) och jag grogg (för jag e så ..så eh lost?) ja!! det ska bli najjs iaf!
 
Suttit och betalat dessa crapräkningar nu. Snacka om att bli deprimerad och konstant påmind varje månad.. men men snart ere nytt år och det ser jag så jävla mycket fram emot. På nyår skall de skålas och sjungas och jag har bestämt mej för att tvinga alla att ha på sej glitterhatter BARA för det ser så förjävligt ut hahaha!! 
Funderar på om jag ska tränga in mej i en svart klänning jag fick i julklapp, jag ser ut som en tvättbjörn från den djupaste skog som hamnat helt fel i den, men vad gör man inte för nyåret?
 
"ähh lägg ägg, palla stå å trängas me massa jippon ute på nyår?"  - kompis angående att vissa vill ut på klubb innan tolvslaget.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: