Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

69 saker du vill veta om

Kategori: Allmänt

detta jävla skitår. Visst, fråga bara, jag kan skriva en heeel lista på crap som inträffa detta år. Men tusen och natt...snart e detta år slut! 
 
Gick förbi min garderob nyss, våga knappt öppna den, jag har en tendens att trycka in saker hit och dit. och sen lämna det så. Tills jag behöver nått och öppnar den onda garderoben och allt pressas ut. Det e otäckt.
Och om nåra timmar skall jag bege mej ut och möta upp ena bästisen, sen hem till andra bästisen som stått och fixat nyårskäk för tolv pers. Det blir tacos och partyhattar för hela slanten. 
Sen har jag mitt i mitt storhetsvansinne skaffat mej en äkta cigarr, jodå, jag ska bli en direktörlikande flådig typ på tolvslaget som tar upp cigarren och säger, NEJ, Hostar slemmigt "hrrr SÅ nu e det DAX mina vänner, titta på min lilla puffa här, hohoho javisst, skåål och gott nytt hrrrr ÅR! "  sen hosta i all oändlighet tills nån upptäcker det och jag håller tillbaka och ler smiligt.
 
"shit du låter stressad, ringer jag och stör?"
- ja asså, jag har skit bråttom asså. shit, tänk om jag inte hinner..
"men gud, vart ska du? ska vi höras senare?"
- bolaget,
"meh hahaha"
 

peppar peppar, vill skicka en bomb till alla jävlar som börjar med smällare redan nu och dagar innan nyårsafton. Mina hundar skakar så mycket av skräck så dem har fragma i munnen. 
Vilka puckon!
 
hur som... Eyeliner, röda läppar och gott humör. Jag får inte glömma ta me mej detta till festen.
 
Goth Punk År
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: