Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

Ksmb & folköl

Kategori: Allmänt

yeah!
 
jag vill bara dansa, e ju faktiskt deras bästa låt. Ksmb e vemod för mej. Den sammafattar i princip hela min sköna ungdom, glasklar och crazy. Lots of love!
 
Ena jycken ligger å flåsar på min fot, den andra har krypt in under databordet och ligger och fukkar upp alla kablar. Aja. Stackars liv, päls 24 timmar dygnet, året om. fyfan och i detta jävla klimat. Jag LIDER med dem..
Sitter och drömmer att jag skaffar mer hundar. En berner sennen och en pyreneerhund och GIVETVIS en flock med massa engelska cocker spaniels. Dem e ju för fina och goa! sen ska jag ha en boxer som ska heta bengt. Sen en engelsk bulldog som ska heta maggan & nåra goldens och flat coated retrivers. 
 
uh yeah. my dogs!'
 
första doggen e berner sennen(mörka) och brevid pyrennerhund (ljusa), sen en bernervalp och sen en cocker spaniel! my god, KOLLA på dem! SÅ JÄVLA VACKRA OCH KLOKA DJUR
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: