Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

jag måste sluta bli förvånad, eller?

Kategori: Allmänt

Södermalm. En sen kväll i maj, öl och polare. Charm.
 
Jag går till baren för att beställa en bärs och då kommer det fram en snubbe och börjar tugga med mej.
Harmlös och rätt artig var han och jag stod endå i kö till baren så ja, han fick väl babbla på tyckte jag.
Han reagera på att jag tala om att eventeullt läsa mänskliga rättigheter, han sa "ähh, e det så bra?, det blir endå ingen som bryr sej" och jag tänkte först, Åh nej, en till outveckalnd robot. Sen visste jag ju att han hade fel för jag e ett levande bevis på att jag bryr mej. så han kom inte långt i intelligens men det mest förvånande och äckliga var att han tala om våldtäkten mot den unga tjejjen  som Umeå tingsrätt fria våldtäktskillarna för en vecka sen drygt. 
Alltså, tre killar i 18 årsåldern. Våldtar en tjej om och om Igen. Sen kör dem upp en vinflska i hennes underliv så hon blöder. 
Ja, detta står den här nyinflyttade killen och säger att han ser inte felet med detta. 
Jag ber han dra åt helvete, sen sätter jag mej sen efter en stund så drar jag och DÅ springer han efter mej, jag hinner alltså gå en bra bit till tuben och idioten springer efter och vill snacka. FUCK YOU DITT ÄCKEL SOM TYCKER TJEJJER SKA BLI VÅLDTAGNA. i know karma will beat you up
 
 
Kom igen killar! ta ställning! Visa att det e fel och ohumant. Visa mej och alla andra att ni anser detta e sjukt. Jag blir lite förvånad när en svensk snubbe på dryga 35 isch har dem här värderingarna. Och öppet får strosa omkring på samma krog som jag .tex. jag blir alltid lika förvånad när folk som han får gå lös...
Folk med sånna här värderingar som starkt avskyr en viss människa (kvinna) eller gör en vass skillnad på människer (kvinnor) som anser att unga tjejjer ska bli våldtagna om och om igen och sen få upptryckt en vinflska i sitt underliv...jag vill ifrån ta er eran rösträtt,. jag vill att ni ska sitta inspärrade. För evigt.  För ni förbrukat eran rätt till humanism i ett samhälle där ni e ohumana och saknar all typ av förnuft. 
 
 
tack å hej
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: