Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

Alla har vi våran julafton!

Kategori: Allmänt

jag skulle på demo igår men knega istället. Känns som demosarna första maj e bara för sossar MEN jag vet ju att det finns andra också som tror på solidaritet & jämlikhet. Femmisarna var ju där och de var ju där jag skulle stå men som sagt, kneget...
 
Min julafton e 8 mars. Viktigaaste dagen på året, sen kommer rikiga julafton den 24 dec som den näst viktigaste dagen. För din info.
Ser sköna bilder från folk som laddat upp på fejjan alla demos igår, anarkisterna, syndikalisterna, sossarna, vänsterpuffarna och liberaler! Alla tuggar om samma grej, nästan. Humanism! ja å sen arbete å tjaffs. 
Alltså, det e ju inte arbetarna det e fel på utan arbetsgivarna. När jag för en tid sen hörde centern uttala sej om att vi behöver mer arbetare i sverige så satte jag nästan kaffet i halsen. VADÅ MER? Vi har ju för många arbetslösa arbetare som inte får jobb, vad ska vi göra med dem? Och dem som väl får jobb får det på skittaskiga grunder, först praktik i 600 hundra år sen inget kollektiv avtal, privat, skitlön och jobba häcken av sej och leva med en ständig oroad hälsa över om man får ha kvar jobbet eller om man blir bortplockad. NÄHÄ du! Och av statistik e det mest kvinnor med invandrarbakgrund som får dra de stora lassen. OCH DÅ har vi DESSUTOM nåra jävla pantskallar som sitter i rasse och nasse partier som vill utrota eller stänga av invandringen i detta avlånga mesiga land. 
PLEASE, vi har internationella indvider att tacka för att sverige som nation fortfarande står upp, vilka slagkämpar och vad många av dem har fått offra och förlorat allt för att komma hit...och vad dem fortfarande får offra här i "trygga" sväärje, som sagt, jobba tok för mkt och för länge, få skitlön och inget pension eller sparande och ett ständigt gnäll från rassarna och nassarna, fyy!
 
jag ska starta ett eget litet demotåg på ståkkålms gator, UT ME INDUSTRIALISMEN, IN ME HUMANISMEN! Nu ere på riktigt fan.. på tiden att nått händer.
 
Jag känner revolutionen...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Magnus säger:

    hata sossar! Kanske Palme var bra men...

    2013-05-07 | 22:31:37
  • Bönan säger:

    mja, jag tror inte jag hatar sossar direkt och Palme var grymt BRA ja.

    2013-05-07 | 22:35:45

Kommentera inlägget här: