Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

STORT PAKET!

Kategori: Allmänt

Vi firade mej igår i långholmen. Nästan alla mina närmaste hade samlats och firat mej och de hade med sej ett mega stort paket! I den låg massa olika öler, cigg, läppstift, ekologiskt kaffe och olika ekologiska änglamarkschoklader, parfym och handkräm.. FETnajjs!
Och bästa vännen hade gjort ett litet collage med blandade bilder av mina år hittills, på dem som jag dyrkat och dyrkar. Bl.a Bajenspelare, sex pistols, en bildrubrik på humanism (eftersom jag ska plugga mänskliga rättgheter i höst) och ... Gudrun Schyman! hahaha Så jäkla klockrent, hur fint och kul som helst =D
 
faaan vad jag älskar mina vänner. Ni e grymma! och inte bara för att jag fyllt år och ni e underbart rara och fixar grymma preseneter ..utan ni E alltid grymma! Så olika personer med så olika värderingar och åsikter och jag älskar det! vi förhöjer varann, Respekt <3
 
vakna upp bakis hos bästisen och vi vanka ner och köpte pizza, pallade bara käka halva sen var jag proppmätt. 
Sen satt vi och diskuterade på hens balkong om detta med Att arbete ger frihet och arbete till vaje pris. hahahaha vilka skämt, jaaa, de blev mycket filosofitugg bland bakisdimman.
 
nu ligger min kärlek och glor på mej, hen vill ut och jaga grannens kattjäklar, men de ska hen inte få. men katterna ska passa sej!!
 
tung kärlek för denna helg asså
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: