Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

min våta dröm

Kategori: Allmänt

brukar sitta och dagdrömma om en ny realitet rätt ofta. I den drömmen så finns det 2 statsministrar, Dem heter Gudrun Schyman och Gustaf Fridolin och jag bor med dem i ett stooort hus, eget rum och allt. Very lyxigt,  det bor en kock också i huset som älskar att laga mat och köper alltid massa god öl, de e lixom aldrig slut på öl i det här huset. (och jag tål öl i drömmen) dessutom har vi 3 hundar, en svart cocker springer spaniel, hon heter matilda, sen en flatcoatedretriver som heter nova och en berner sennen som heter william. Sen bor alla mina vänner grannar med mej så dem ser jag varje dag. 
 
Själv jobbar jag som journalist inom statsvetenskap och älskar mitt jobb, har hela tiden knallrött läppstisft och  roliga debatter med allt möjligt intressant folk. 
Svergie e ett rikt och jämtställt land men med en ny stark lag i stiftningen, Dödsstraff. Men endast bara till medvetna djurplågare och puckopedofiler.
Vid gripande gällande våldtäkt så får våldtäktsmannen kuken av. Vi e alltså snälla nog att låta äcklet leva fast utan kuk. 
Sen e djuren, både de vilda och de tama några vi ser upp till och respekterar, människan i vårt lilla samhälle dyrkar djur och behandlar dem mycket bra. Köttkonsumtionen har radikalt ändrats och folk äter knappt nått kött längre, bara ibland och då ere ekokött som står på listan. Det finns inge konventionellt kött kvar utan bara logiskt ekologiskt. 
Ståkkålm kommer icke att ligga under vatten för vi har gjort totalförändringar med miljön & klimat, vi har inte stjälpt utan HJÄLPT till. Thank lord.
 
Alla indvider e stolta över sin sexualitet och alla respekterar varann, konservatisterna har fått en lobotomering och blivit liberaler och älskar alla nya förändringar och framtidstänk.
Människan finns framförallt .. och i skuggan står könet. Alltså inte tvärtom.
 
Åååååhh!! kan de inte vara såhär?
PLEASE
 
Det e min lilla realism
min våta dröm
här och nu, 
Förevigt
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja vilken dröm ;)

    Svar: underbar va ;)
    Böna!

    2013-01-27 | 18:18:48

Kommentera inlägget här: