Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

jag blir road av mord

Kategori: Allmänt

mord, mördare, död, döden. Jag kan bli upprörd över sådant, Men också väldigt road. Varje gång jag läser om ett mord eller grov misshandel som inträffat på kåken, läser jag vidare och oftast e det en pedofil som blivit ihjälslagen eller misshandlat och ligger i koma. 
 
Jag kan få en enorm och radikal ro i mitt väsen. Jag tillhör nämligen dem som vill ha dödstraff på pedofili. Vi har bra lagar i Svergie men vi har inte bra domare och åklagare. Dem dömer sällan pedofiler helt ut, utan vissa får 8 månader, nått år hit och dit osv. Vi satsar otroligt mycket på förövrarna i samhället. Det kastas en jävla massa skattepengar på dem, men offren, barnen .. dem som varit 1 år eller 7 år gamla, de som blivit våldtagna och angripna, dem satsar vi knappt på. Det e viktigare att "bota" pedofilen än att värna om och ta hand om den utsatte. 
Det e så ohumant så jag kräks. 
Man har förbrukat sin rätt till frihet, allmänheten och liv när man gett sej på barn. Därför kan jag känna med ärlighet inom mej att det e roande att läsa att en pedofil blir misshandlad eller mördad. Det verkar som min syn på dösstraff och pedofili delas av fler. Tack!
 
Det e inte bara pedofiler jag önskar livet av utan utstuderande djurplågare också. 
Försvinn från denna jord.
Ge mej ro, gå och dö
 
 
 

Kommentarer

  • Niklas säger:

    Jag håller verkligen med. Svergie har bra lagar men vi dömer inte till dem. Pedofiler ska inte få existera!

    2013-01-12 | 11:57:13

Kommentera inlägget här: