Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

denna veckas jag-önskar-ni-dör.. e

Kategori: Allmänt

taadaaa VÅLDTÄKTSKILLAR!!! Dem finns och ryms alltid på listan över vad jag vill ska dö ut på denna planet. Förra gången jag skrev om dödens död var det riktat till peddosarna, nu ere våldtäktskillar som jag vill ska raderas, och ta gärna med er äckliga åklagare och domare också så slipper vi dem dessutom. 
Skönt att få de avklarat.
 
Jag skulle vilja passa på att skriva nåra ord om centerns förslag om månggifte. Jag vill ju varken ha engifte eller månggifte, jag vill inte ha gifte alls. Det e för få som skiljer sej, tack och lov så tycker jag också att det e inte lika vanligt med bröllop och äktenskap längre. 
Däremot tycker jag absolut att folk ska få ha hur många relationer dem vill, så länge det e ömsesidigt och sålänge det inte bara e mannen som får ha massa fruar men inte frun om hon vill ha massa män. Här blir det inget slibbigt gubbepatriarkatMakt, Utan här gäller jämställt och rättvisa under lagen.. feel free to be with your loveERS.
 
Det känns helt onaturligt att kunna vilja bestämma över hur nån annan skall leva, eller jag tycker det iaf (förutom peddosar, våldtäktskillar och djurplågare- Dem ska bara Dö).
Det e det lite sån här, eh, Sköt dej själv & skit i andra- feeling. Fast vi har fortfarande kristendomens snevridna syn från vissa ögon runt omkring oss, Normer, ideal, uppfostran, samhällsprägel, skolans prägel, religionsprägel, könsprägel... 
Jag begriper inte hur det kan vara så svårt att låta individen vara individ? 
 
Varför t.ex ere helt okej och nästan ballt att tjejjer klär sej som killar men så fort en kille klär som en tjej så ere fjolligt och pinsamt. öh (Nu känns det som jag skriver för alla små instränkta svenssons här, dem allra flesta smarta och vidsynta typer hajjar bättre, de e de man vill hänga med. De Kloka typerna!)
Det ska ju inte va pinsamt för killen att klä sej som en tjej utan egentligen ere ju pinsamt för tjejjer att killar tycker de e pinsamt. För det e ju förnedrande för tjejjer att killar tänker så.
Nu skrev jag om nått jag inte brukar skriva, anpassar mej vanligtvis inte efter kön utan bara människan. Men för att vara rak och säga som det e, oavsett kön eller intet värdet på kön så ere precis såhär det e va. Jag kan få en sån stor lust att hylla de kvinnliga, men även det manliga...attributen! blanda på hur som helst, mixtra runt så man varken vet om jag e tjej eller kille. Tänk vad spännande, hur ska man behandla den här ..eh...ja kill..nää tjej...ehm nää hrmm.. människan!  
 
Nä nu måste jag fixa pall mall!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Niklas säger:

    Jag tycker det är snyggt med just kvinnligt och manligt. Vi ska väl vara stolt över våra kön och sexualitet?
    Våldtäktsmän får gärna sluta finnas. Jävla idioter

    Svar: Ja det e klart att vi ska vara stolta över våran sexualitet och vilket kön vi har, och det e klart att det e vackert med både kvinnligt och manligt, det beror på hur man själv definierar vad som e kvinnligt & manligt . Men det viktigaste hos en person...sitter det mellan bena? Det kan jag omöjligt tänka mej och därefter utgår jag inte från mellan bena, utan vad dem har lite längre upp ..i typ skallen eller helheten med hela den personen. Jag blir väldigt trött att folk fortfarande utgår från vad vi har mellan bena och inte vad vi har bakom skallbenet.
    Ja, våldtäktskillar ska dö ut. Det e inte äns värt att lägga till ordet våldtäktsMän eftersom inga män håller på sådär. Bara äckliga jävla efterblivna killar
    Böna!

    2013-01-12 | 12:01:45
  • Niklas säger:

    Det är klart man inte ska gå efter vad folk har mellan bena. Tyvärr så gör vissa det :(

    Svar: ja allt för mycket tycker jag.
    Böna!

    2013-01-13 | 21:53:38

Kommentera inlägget här: