Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

Amors Pilar

Kategori: Allmänt

Hur mycket tacos kan en människa äta? Nån som vill gissa? NÅN?
 
jag kan varje fall käka huuuur mycket tacos som helst. Och nu e jag proppmätt, sitter och diskuterar med kompisar om att vi ska dra på kryssning snart, samt fira bästa vännen som fyller en ädel ålder nästa vecka. Det blir en libanesisk restuarang, hon behövde bara säga ordet Buffé så var jag hooked!
Jag älskar Bufféer! Det finns inget mer spännande än en massa olika typer av mat och annat smaskigt, man får välja SJÄLV vad man vill ha och äta hur mycket man vill, mmm..!
 
sitter och lyssnar sönder Olle Ljungström och Stefan Sundström nu. Jag har en svaghet för svensk musik, Det ska lixom vara en slags poesi-vis- politik- sångare. Lars Demian e en annan ljuvlig musikpoet. Kajsa Grytt och Jocke Berg. 
Haha!! det e så kul för att när man tuggar om svensk musik så tror alla svenssons att man menar Lena Ph och Per Gessle & CO. Oh lord... NEJ.
Jag kräver lite mer intellekt och känsla än dessa. 
 
Thåström. Im just saying.
 
Nu har Amors Pilar med herr Sundströms spelats klart för 30e gången. Lika bra att spela den igen.
 
Heja Stefan!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: