Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

Nördigt nöjd

Kategori: Allmänt

Ahh vilken SKÖN helg!
Fredan var precis vad jag behövde och lördan var perfekt soft och nu idag, strax ska jag iväg och pumpa lite på gymmet. 
Vädret e vackert och hundar skäller glatt. 
Xtra plus att jag inte har vart bakis på en sen nov/dec, jag slutade dricka öl pga allergi mot humle och malt. 
Jag sörjer ju fortfarande att jag inte kan dricka öl men vafan, jag e nöööjd endå!
 
ja just det, den produktiva maskinfestivalen, nämen förlåt, jag menar melodifestvivalen har tyvärr startat nu. Nu ere dax igen att plågas med skiten.
Hur kommer det sej att VM och EM i fotboll bara e varannat år men nån jävla crapgrej som melodifestivalen e varje??? 
 
STORT frågetecken från min sida. 
 
Jag har själv suttit och tänkt på det och kommit fram att var 9e år skulle melodifestivelan hållas. Det vore perfekt ju! och då att det bara höll på i en timme högst, inte uppdelat i 5 vecker tre timmar per gång. fyyfaan. Det e så jävla uselt så de börjar klia överallt, överväger starkt att jag inte bara har en allergi mot humle och malt utan oxå melodifestivalen.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: