Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

förövrigt

Kategori: Allmänt

Har suttit och tänkt att det mesta bra har ju kommit från England och Svergie. Egentligen e det bara två grejjer som e bra därifrån men två STORA grejjer.
 
Musik
Humor
 
och att jag nu börjat lyssnat på pugh rogerfeldt e för mej helt ofattbart, det trodde jag aldrig att jag skulle göra, men så tänkte jag ju om Eldkvarn också och dem har jag köpt samlingsskiva med nu. Jag e på nått sätt inte lika hårt kritiskt ju äldre jag blivit fast endå e jag mkt kritiskt till mkt just ju äldre jag blivit. 
 
och jag längtar till helgen, till vänskap,till kall öl i min strupe och mycket garv om ingenting och om allt! Inget nytt direkt men fortfarande blir jag som ett barn på julafton när jag ska träffa mina vänner
 
 
 
Att beröva livet vänskapen är som att beröva jorden solen
 
vänner är änglar som lyfter dina fötter när dina egna vingar har glömt bort hur man flyger
 

 lite poem ..Till mina kärlekar i mitt liv..!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: