Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

ja man kan typ pussa ihjäl nån

Kategori: Allmänt

Det e nästan sant, jag har tre hundar. Alla dem sitter och viftar på svansarna som helekoptrar som snurrar i 380. Hahaha och jag kan lixom bara inte gå förbi och klappa dem lite utan jag stordyker ner i soffan och pussar ihjäl dem tills dem inte orkar göra motsånd. Jag vet, men det låter värre än vad det egentligen e. Missförstå mej rätt =D 
Dem e så jäävla fina och varma och sjukt gosiga. Deras ulliga tassar och blöta nosar, snälla hasselbruna ögon och vackra långa ögonfransar blänger på mej och dem omfamnar mej lika mycket som jag dem. Det E KÄRLEK!
 
Dem e för bedårande! 
 
puss puss pusss gosisar!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha! Hur anonym är man när man signerar med sitt namn... men... ja. skitsamma! Vovvar är goa :)

    2012-12-11 | 02:47:27

Kommentera inlägget här: