Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

hängmörad biff - LOVELY

Kategori: Allmänt

Igår var det julsoftis med kompisarna, jag åt en hängmörad biff som var perfekt..! sen droppa fler och fler in och det sluta med snappsviser och heta diskussion och en och annan amerikanare.
Jag gjorde ett experiment med alkohol...jag drack bara shots och cider under kvällen eftersom jag blir så dålig av öl. Och det stämmer, jag verkar inte tåla humle eller malt. 
Vakna upp hyfsat bra och senare nu mår jag skitbra. 
Drack en öl i fredags till maten, i lördags när jag vakna - SJUKT bakis. Ni ser, man kan vara allergisk mot öl. 
Gud vad tragiskt.
 
tack och loooov har vi nu planerat nyåret. Ena kompisen och hennes karl ska fixa middag och softis hos dem, sen ut ere tänkt. Jävlar vad året har rasat förbi, vilket skitår, rent ut sagt. verkligen. 2013 kommer bli najjsare förhoppningsvis.
 
Sen inbillar jag mej att jag borde bli lärare eftersom att motbevisa Jan Björklund om hur skolan funkar. Han har ju fuckat upp skolsystemet totalt.
Björklund e den mest konstigaste politikern vi har nu. 70 % av landets lärare känner sej inte bekväm med det nya betygssystemet, vilket resulterar i att fel elev får fel betyg. Det e ju katastrof!
Han e så ... ahh "%¤"! jag blir tokig. Nä det e nog dax för mej att bege mej in i statsvetenskapen och börja städa upp. Lite så känns det ju.
Och en annan fråga, Varför satte dem inte Birgitta Ohlsson på jämställdhetsministerposten? varför i hela friden sätta Nyamko Sabuni där ?! Hon e ju allt som jämställdhet inte e. Det e förnedrande för rättvisan och oss människer.
 
Nåja, imorn ere julafton. Bästa tiden på hela året. Som jag var VÄNTAT!
 
Låten som spelas om om om OM igen nu e Ebba Gröns - flyktsoda
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: