Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

en bön till männen

Kategori: Allmänt

Snälla snälla snälla, varför rakar vissa av er allt ert hår?
Om ni börjar tappa hår, fine, jag förstår, ni gör som ni vill men att bara raka bort allt annars...nej. Det e så oattraktivt, omanligt och icke sexigt. 
Hår på skallen e snyggt och tilldragande. Håret för mej symboliserar själens tak. Nu blir det många djupa ord här men jag menar det! Det e så viktigt med hår och så finns dem som tar bort det. Jag tycker alltid det fattas nått när jag möter en söt rakad eller snaggad snubbe. Nånting fattas. Kan verkligen hår vara så avgörande? 
Så jag har sedan år tillbaka gjort egna böner som riktar sej tll männen i vår värld. jag ber länge och känsligt ((( snälla rara underbara, raka inte av ert HÅR))) jag funtar till och me att dra till kyrkis!
 
Håret e väldigt sexuellt laddat också. Om ni nånsin tänkt på det. Det e som ett eget organ som man måste vårda och ta hand om. Det känns inte helt fulländat när en kille kommer förbi och så har han inge hår på skallen, som sagt, NÅNTING fattas. Nu vet ni säkert vad också.
 
Nä men ni får göra som ni vill men om ni tror att många tjejjer gillar det så har ni FEL. Tvärtom, Känns inte stabilt alls. Ni blir dessutom (från ett helt ytligt plan) mindre snygga. Ville bara skriva detta för att jag tyckte mej se ganska många nyrakade snubbar ute härom dagen. Och kände ett tvunget behov att skriva om detta en gång alla!
 
ja joo ni kanske tycker det e skönt att ha rakat.. ja men hur skulle ni tycka om vi brudar raka av oss allt vårat hår på skallen? jag tror oxå det hade vart rätt skönt med rakat men... de går ju inte. Då tappar man ju hela grejjen. Förstår ni nu hur viktigt det e med hår. Det e ju snyggt, sexigt och vackert.
 
suck. 
 
satt i telefon med en god vän, hon beklagade sej också över detta. Hon tycker jag borde börja skriva för en tidning och nämna allt. Hahaha! ja, nångång kanske. Nångång..just nu har jag fullt upp med mina böner till männen
 
 
Amen a la hår
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: