Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

Byråkrater och helvetes jävla spån

Kategori: Allmänt

Nu e det säkert inte så att jag e den första som vill klaga på byråkrater men jag e nog den första som vill börja jobba hos byråkratin för att sätta STOPP för dem här jävla spånen. 
Sitter i samtal med en byråkrat. "jag har bara gått efter reglerna, det e så det e" jaha, men du kan ju inte säga en sak till mej och sen ta ett helt annat beslut på pappret. Det e ju hyckleri! suck. 
 
Jävla landet lagom, än en gång bevisar sej samhället vara en fördel för maskiner och inte för humanismen. Nåväl, jag har endå en plan. En plan som blir grymt bra. Det ska bli kul.
 
lilla hunden lägger sej över mina fossingar, det e som han vet om att jag e kall och vill värma mej. Så fin.. och utanför står grannens katt och gnäller, det kan ju inte vara hälsosamt för kattjäklarna att sprnga omkring i denna kyla länge. Undra om grannen e hemma? 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: