Århundradetsbrott.blogg.se

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

Aldrig aldrig aldrig käft

Kategori: Allmänt

ja givetviiiiiis e jag piloduck. Jag drack groggar igår, eftersom jag har fått för mej att jag inte tål humle och malt. Men de slank ner en öl innan jag skulle hem och nu e jag bakis. Skit oxå
 
Dessutom så flippa jag totalt igår när en man kom fram och ville köpa mej för en natt..! Och ni vet att man kan märka på folk när dem överdriver och skämtar men han var allvarlig och jag ville döda han.
Jag vill döda alla män som tror dem har rätten att köpa sex. Jag tycker det e så avskyvärt och förnedrande att det finns människer som inte tycker detta e fel. Jag spyr galla på den människosynen. 
Jag sa till vakten på stället och han garanterade mej att den mannen inte fick vara kvar eller komma tillbaka. 
 
Men viktigast här, man måste säga ifrån. INTE ignorera. Jag blir orolig när folk inte vågar säga ifrån eller står på sej mot sånt här förtryck och förnedring. Man ska markera. Jag tänker inte vara dem som står tysta och förminskar det som sker eller hänt. Säg till direkt vad som e okej eller inte okej. Håll aldrig aldrig aldrig käft
 
Höll på att tappa hoppet om att goda män finns men på nattbussen hem... en snäll ung man satte sej brevid mej och börja tala om hans fru, hur fin hon var och hur lycklig han var med henne. Han talade om hur smart och rolig hon var, och att han blev kär i henne direkt. Och hon i han. 
Det var verkligen i grevens tid att en god man kom och visade sej för mej, jag hade ju massa tankar på mord och hur man dumpar kroppar utan att bli påkommen, alla äckliga män som köpr sex från barn och kvinnor borde långsamt strypas ihjäl. Hua, 
men...så träffa jag han på nattbussen som gjorde livräddning på mitt hopp. Tack för de... och så måste man komma ihåg att det finns fantastiska män där ute som jobbar emot sexköp och vågar vara handlingskraftiga och rakryggade. Dem vill jag pussa på och även min lilla dansk som e borta i danmark nu
 
nu ska jag fixa biffen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: